Oferta de feina (Recepcionista – Administratiu/va)

Inici » Blog » Ofertes » Oferta de feina (Recepcionista – Administratiu/va)
Busquem una persona, recepcionista i/o administratiu/va per una assessoria de Granollers, amb experiència prèvia de 2 anys, que tingui bona actitud i estigui buscant una feina a jornada completa per formalitzar un contracte indefinit

Condicions:

  • Jornada laboral: Completa, 40 hores setmanals. 
  • Horari: De dilluns a divendres, de 8:30h a 13:30h i de 15:30h a 18:30h. A l’agost es fa horari de 8:30h a 14:00h.
  • Ubicació: Granollers.
  • Sector: Administració.
  • Categoria: Recepcionista – Administratiu/va. 
  • Sou: 20.000€ bruts/anuals per 12 o 14 pagues. 
  • Tipus de contracte: Indefinit. 
  • Altres beneficis: Formació contínua, projecció professional i formar part d’un bon equip.

Tasques principals: 

  • Atenció i recepció de visites i trucades telefòniques. 
  • Gestió del correu electrònic i postal (entrada i sortida). 
  • Digitalització, arxiu i organització de la documentació. 
  • Suport administratiu en tasques comptables, fiscals i laborals. 
  • Coordinació d’agenda, reunions i cites amb clients, agenda. 
  • Preparació i entrega de documentació a clients. 
  • Seguiment de certificats, notificacions i documentació administrativa. 
  • Caixa diària (tancament). 
  • Encarregat/da de material i contacte amb proveïdors (aigües, material oficina, neteja).

Requisits: 

  • Formació finalitzada de CFGM o CFGS en Gestió Administrativa o similar. 
  • Domini del català i castellà (oral i escrit)
  • Residència a Granollers o voltants.
  • Experiència laboral prèvia en una posició similar, mínima de 2 anys.
  • Domini de les eines ofimàtiques (Word, Excel, Outlook). 

Valorable: 

  • Coneixement d’eines de gestió documental i/o ERP (es valorarà positivament). 
  • Es valorarà experiència prèvia en assessoria o gestoria.
  • Flexibilitat horària, per fer més hores en campanyes.

Competències transversals:

  • Tracte amb el client impecable i bones habilitats comunicatives. 
  • Capacitat d’organització i gestió de múltiples tasques. 
  • Atenció al detall i rigor en el maneig documental. 
  • Treball en equip i actitud col·laborativa. 
  • Proactivitat i resolució davant d’incidències del dia a dia. 
  • Autonomia, iniciativa i proactivitat.
  • Responsabilitat i organització de la pròpia feina.
  • Orientació a les persones i vocació de servei.

📝 VOLS INSCRIURE'T A AQUESTA OFERTA DE FEINA?

Envia el teu Currículum Vitae per correu a: treball3.vallesoriental@oficinajove.cat, amb l’assumpte “Recepcionista – Administratiu/va“.

Feu un comentari

Tens algun dubte? Escriu-nos a oficinajove@vallesoriental.cat

Servei d'informació juvenil

Formació, educació, oci i lleure, vacances, tramitació de carnets internacionals… També pots trobar aquest informació al teu municipi. Consulta on tens el Punt d’Informació Juvenil més proper a l’apartat de municipis.