Busquem una persona, recepcionista i/o administratiu/va per una assessoria de Granollers, amb experiència prèvia de 2 anys, que tingui bona actitud i estigui buscant una feina a jornada completa per formalitzar un contracte indefinit
Condicions:
- Jornada laboral: Completa, 40 hores setmanals.
- Horari: De dilluns a divendres, de 8:30h a 13:30h i de 15:30h a 18:30h. A l’agost es fa horari de 8:30h a 14:00h.
- Ubicació: Granollers.
- Sector: Administració.
- Categoria: Recepcionista – Administratiu/va.
- Sou: 20.000€ bruts/anuals per 12 o 14 pagues.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Altres beneficis: Formació contínua, projecció professional i formar part d’un bon equip.
Tasques principals:
- Atenció i recepció de visites i trucades telefòniques.
- Gestió del correu electrònic i postal (entrada i sortida).
- Digitalització, arxiu i organització de la documentació.
- Suport administratiu en tasques comptables, fiscals i laborals.
- Coordinació d’agenda, reunions i cites amb clients, agenda.
- Preparació i entrega de documentació a clients.
- Seguiment de certificats, notificacions i documentació administrativa.
- Caixa diària (tancament).
- Encarregat/da de material i contacte amb proveïdors (aigües, material oficina, neteja).
Requisits:
- Formació finalitzada de CFGM o CFGS en Gestió Administrativa o similar.
- Domini del català i castellà (oral i escrit)
- Residència a Granollers o voltants.
- Experiència laboral prèvia en una posició similar, mínima de 2 anys.
- Domini de les eines ofimàtiques (Word, Excel, Outlook).
Valorable:
- Coneixement d’eines de gestió documental i/o ERP (es valorarà positivament).
- Es valorarà experiència prèvia en assessoria o gestoria.
- Flexibilitat horària, per fer més hores en campanyes.
Competències transversals:
- Tracte amb el client impecable i bones habilitats comunicatives.
- Capacitat d’organització i gestió de múltiples tasques.
- Atenció al detall i rigor en el maneig documental.
- Treball en equip i actitud col·laborativa.
- Proactivitat i resolució davant d’incidències del dia a dia.
- Autonomia, iniciativa i proactivitat.
- Responsabilitat i organització de la pròpia feina.
- Orientació a les persones i vocació de servei.
📝 VOLS INSCRIURE'T A AQUESTA OFERTA DE FEINA?
Envia el teu Currículum Vitae per correu a: treball3.vallesoriental@oficinajove.cat, amb l’assumpte “Recepcionista – Administratiu/va“.
