PERFIL
Formació: Administrativa.
Experiència: Es valorarà experiència en recepció de centres mèdics.
Edat: De 23 a 35 anys aprox.
Idiomes: Català i castellà parlats i escrits.
Habilitats i/o aptituds: Tenir aspecte cuidat, ser capaç de gestionar informació confidencial, ser amable i servicial amb els pacients i tenir una actitud relaxada, tranquil·litzadora i conciliadora.
Altres: Saber treballar en equip, ser metòdic i exhaustiu i mostrar iniciativa.
CONDICIONS DE TREBALL
Retribució: Segons conveni.
Conveni col·lectiu: Auxiliar administrativa sector sanitat.
Tipus de contracte: 1 any + indefinit.
Jornada: A temps parcial.
Horari: De dilluns a dijous i dissabtes. Tardes de 16 a 20h, dos matins de 10 a 13h, i dissabtes de 10 a 13h.
Enviar CV.
Interessats/des:
Enviar el CV a la direcció treball3.vallesoriental@oficinajove.cat
Cal indicar la referència a l'assumpte: Referència 90202